Sisällöntuontanto

Sisällöt ovat markkinointikoneiston polttoaine

Markkinointi tarvitsee aina sisältöjä

Sisällöt ovat työkalu viestisi välittämisessä kohderyhmällesi. 

Sisältöstrategia ja -suunnitelma ovat tuloksellisen sisällöntuotannon perustukset.

Yrityksen sisällöntuotannon tulisi aina huomioida vähintäänkin seuraavat asiat:

  • Ostajapersoonat - Kenelle?
  • Asiakkaan ostopolku ja sen vaiheet - Mitä viestitään missäkin vaiheessa?
  • Brändi - Mihin sävyyn?
  • Kanava - Missä muodossa?

Sisällöntuotannon tulee olla suunnitelmallista

Vain näin voidaan jokaisen ostajapersoonan ostopolku kattaa kaikissa kanavissa.

Oikein suunniteltu sisältö vietynä eri kanavissa asiakkaiden eteen kuljettaa asiakasta eteenpäin ostopolullaan ja tuo kauppaa.

On tärkeää muistaa, että hyvätkään sisällöt eivät myy, jos niitä ei viedä asiakkaan eteen. Sisällöt siis tarvitsevat kanavat viestin välittämiseen. Me WDS:llä otamme kokonaisvastuun yrityksesi tuloksellisesta sisältömarkkinoinnista. Suunnittelusta ja toteutuksesta.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Lähetä viesti tai soita 010 2319 580