Sisällöntuontanto

Markkinointisi tarvitsee kutkuttavia sisältöjä asiakaspolun eri vaiheisiin.

Markkinointi tarvitsee sisältöjä

Oikein suunniteltu sisältö kuljettaa kävijää eteenpäin asiakkaan ostopolulla kohti kauppaa.

Sisällöt toimivat asiakkaidesi ostopolun vaiheissa eri tavalla. Asiakaspolun alkuvaiheessa ne houkuttelevat kohderyhmäsi brändisi pariin: opastavat, informoivat ja viihdyttävät – luovat luottamusta asiakkaasi ja brändisi välillä.

Ostopolun loppuvaiheen sisällöt keskittyvät myymään ja vakuuttamaan: miksi juuri yrityksesi tarjooma olisi oikea asiakkaan tarpeisiin.

Sisällöntuotannon tulisi huomioida seuraavat asiat:

  • Ostajapersoonat - Kenelle?
  • Asiakkaan ostopolku ja sen vaiheet - Mitä viestitään missäkin vaiheessa?
  • Brändi - Mihin sävyyn?
  • Kanava - Mihin kanavaan sisältö tuotetaan?
  • Markkinointi – Miten sisällölle hankintaan yleisö?

Sisällöntuotantopalvelumme

  • Sisältöstrategiat
  • Verkkosivujen sisällöt
  • Blogisisällöt
  • Esite- ja myyntimateriaalien sisältötekstit
  • Videosisällöt
  • Referenssitarinat

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Lähetä viesti tai soita 010 2319 580