Verkkosivujen visuaalinen ilme

Verkkosivujen ulkoasun tehtävänä on herättää kiinnostus yritykseesi. Ulkoasun täytyy puhutella kohderyhmiä ja viestiä yrityksesi toiminnasta. Ulkoasu pohjautuu olemassa olevaan yritysilmeeseen ja tehostaa sivujen sisällön sanomaa sekä auttaa käyttäjää navigoimaan sivuilla.

Brändimielikuvan vahvistaja

Kuten kaikki verkkosivujen osa-alueet, myös visuaalisuus pohjautuu yrityksesi verkkosivujen kohderyhmiin. Visuaalisuus on vahva työkalu brändimielikuvan vahvistamiseen – ja luomiseen.

Visuaalisuus viestii laadusta, osaamisesta, tehokkuudesta, nuorekkuudesta…

Jos yrityksesi tarjoaa tasokasta tuotetta tai palvelua, joka on muita tarjoajia merkittävästi kalliimpi, on korkeatasoinen visuaalinen ilme yksi keino perustella hintaa. Mikäli yrityksesi liiketoiminta pohjautuu puolestaan suureen volyyymiin, mutta matalaan katteeseen, ei välttämättä ole tarkoituksenmukaista puhutella asiakasta kalliin näköisellä ilmeellä.

Ulkoasu ohjaa kävijää kohti tavoitetta

Ulkoasun tehtävä on paitsi viestiä yrityksesi brändistä myös johdatella kävijää kohti haluttua tavoitetta. Mikäli verkkosivujen tavoite on saada kävijä jättämään yhteystietonsa, korostamme visuaalisuuden keinoin tärkeitä, yhteydenottoon johtavia elementtejä. Tällöin yhteydenottopainikkeet ja hyötyväittämät on syytä korostaa. Erilaiset visuaaliset elementit puolestaan ohjaavat kävijän katsetta kohti haluttua sisältöä.

Miten voisimme auttaa?

Soita puh. 010 2319 580 / Perttu Paukkeri tai täytä lomake alla. Otamme yhteyttä pikaisesti!